Garantie Brother printers

Garantie
U heeft 24 maanden garantie op uw Brother printer. Wij hopen natuurlijk dat u nooit te maken krijgt met een probleem in uw printer. Als uw printer binnen de garantietermijn onverhoopt toch defect raakt, dan zitten er gespecialiseerde medewerkers voor u klaar op de Brother Support afdeling om u te helpen. Zorg ervoor dat u bij de printer aanwezig bent en houd het serienummer van de printer bij de hand als u belt.

De Brother Support afdeling is bereikbaar op nummer: 020-5451230 (maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur) 

De medewerker bespreekt direct met u hoe het probleem snel en vakkundig op te lossen is. Als blijkt dat reparatie nodig is, dan regelt de Brother medewerker gelijk met u de ophaalopdracht of de verzending. Houd er rekening mee dat een garantieaanvraag door Brother centraal wordt behandeld en dat deze niet via Printerland loopt. Het is voor ons niet mogelijk om namens u een storing te melden. Dit komt omdat wij niet bij uw printer aanwezig zijn en ook niet voor u een afspraak kunnen maken voor een eventuele ophaalopdracht. Uiteraard kunnen wij u helpen met alle overige vragen.

Registreren is sneller 
Wij adviseren u om uw printer te registreren op www.brother.nl/registratie zodat u gebruik kunt maken van de ophaal- en bezorgservice van Brother of het gratis antwoordnummer. Dit is wel zo makkelijk en snel.

Houdt er rekening mee dat het ophalen van de printer alleen in het eerste garantiejaar gebeurt. In het tweede jaar dient u de printer zelf op te sturen naar de technische dienst van Brother. Zonder registratie kan een printer voor service altijd verstuurd worden naar de technische dienst van Brother.

Direct na ontvangst defect
Als uw printer direct na ontvangst (binnen 8 dagen na aankoop) een storing heeft, dan kan het apparaat in aanmerking komen voor directe omruiling via Printerland. Neem altijd eerst contact op met de Brother Support afdeling om te kijken of de storing verholpen kan worden. Als de Brother medewerker constateert dat de printer defect is, dan wordt er een aantekening gemaakt zodat wij samen met u de omruiling kunnen regelen. Stuur ons dan de volgende gegevens:

- Brother Service Ticketnummer (bestaande uit 9 cijfers, beginnend met 600...)
- printertype
- serienummer
- klachtomschrijving

Het apparaat dient altijd compleet met alle toebehoren te zijn en in de originele doos te zitten om in aanmerking te komen voor omruiling.

Na ontvangst van uw gegevens vragen wij voor u een akkoord aan bij Brother voor directe omruiling van uw printer. Na akkoord ontvangt u van ons een nieuw exemplaar en de retourgegevens om de defecte printer aan Printerland te retourneren.